BAD GIRL

Japp. Dessa dagar som har varit och de som kommer nu(fram tills söndag) är det dålig uppdatering. Detta beror på att jag har ett liv utanför bloggen! I mitt liv gör jag alla saker jag skriver om + lite till. Jag sitter inte och hittar på massa blojja som vissa andra bloggare gör. (bara så ni vet ;) )
Dessa dagar som har varit så har jag haft mycket och långa dagar i skolan. Tränat mycket och "jobbat" lite. Och imorgon åker jag till sthlm och vet inte om jag tar med mig datan än. Tror inte de. Behöver lite semester från bloggen. Har faktiskt bloggat i 3 månader nu (exakt 3 månader just idag)!!!  

VI FÅR SEE!!! KIKA IN UNDER HELGEN SÅ KOMMER JAG NOG HA UPPDATERAT NÅGOT I ALLA FALL.
Lite outfits och så kommer nog upp. ;) 

Nu ska jag iväg på HOT YOGA. Och idag tänker jag komma i tid!!
Var hos ostiopaten förut och "fixade" till mitt ben. och min rygg höll han på att bryta av. Herre vad han tar i asså. Trycker på den så man tappar andan. Men det ska tydligen vara bra. han sa att hot yoga också var bra så därför ska jag iväg på de nu..
Hörs sen

Ungefär såhär grym är jag..


Kommentarer
Postat av: Andreas Hansson

Det ser ut att göra ont :)

2010-04-16 @ 18:20:00
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0