Dagens I-landsproblem

Springer omkring här i mitt hem som en galen höna just nu. 
Jag skulle tvätta en tröja som jag skulle ha ikväll för de va två fläckar på den. och jag tänkte tvätta den för hand för de går fortare(för den måste ju hinna torka tills ikväll också) men mamma sa att det är bäst att tvätta den i maskinen så jag löd hennes råd. 
De skulle ta en halv timme i maskien sa hon men nu efter 3 timmar och maskien fortfarande inte har slutat så kommer ju min tröja aldrig bli torr. Får ta och blåsa den torr med en hårfön. Åh! Jag skulle gjort som jag hade tänkt, inte lyssnat på henne.

Så nu ska jag ställa mig och blåsa torr min dyngblöta tröja med min hårfön. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0