En ny grej

Såg sista avsnittet av Glamourama igår och OJ vad jag gillar Forni. Hennes "lilla dans" i slutet. Jag håller på så hela tiden har jag märkt. Min nya grej. Den verkar gå hem också. Hehe.. I LIKE!!
Något jag däremot inte gillar är när jag träffar ex ute. Det är bara sjukt konstigt/tråkigt/ovärt/segt. Varför lyckas jag alltid hamna på de ställena där folk som jag inte vill träffa är!! (kanske för att göteborg är litet?)
 Jag borde egentligen inte blogga nu när jag inte har alla hästar inne. Men det är kul att blogga när man inte har alla hästar inne. Och FAN va fort jag skriver. HAHA. Kan passa på att berätta attt jag åkte svarttaxi hem för första gången idag. Det var spännande. HOHO. Nä nu borde jag sova. Eller kanske plugga? jag pluggar ju ändå bäst på natten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(förlåt igen andreas)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0