FREDAG

Sitter här i min säng med datan i knät och studentmössan på huvudet.
Mår j*vligt gött just nu. ;)
Kom precis hem från Mikael. Han, jag och Victor har kollar film och svept tee hela kvällen. Eller jag har inte druckigt tee, dricker inte tee men dom har gjort de iaf. 
Mycket trevligt!!

Hamnade framför face en sväng och min underbara farmor har lagt till mig som vän såg jag. HAHA. Min farmor har skaffat facebook! Tror faktiskt inte jag ska bli vän med henne på facebook. Känns inte så bra faktiskt. Hmm. Får sova på saken. ;)
God Natt

 
Bjuder på en halvblond och korthårig jag från sommaren 200... ???
(undra vilket år detta va)


Kommentarer
Postat av: erica

hur mår du?

kramkram

2010-04-24 @ 11:04:28
URL: http://ericasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0