Gästbloggare

Tjaa alla snygga! Ledsna på att läsas Milas inlägg eller? TA DET LUGNT! Här kommer jag, den bästa bloggaren av dem alla!
Just nu sittar jag, Mila och Malle på mitt rum och dricker lite vin och lyssnar på MUSIC, just nu Linda Sundbland, Let´s dance! Den är såååå bra! Vi är alla taggade för en kväll på stan, tror jag!! ;) Alla tjejer är så snygga ikväll!
Vi ska snart åka in till Berså, två killar på min skola som har eventet där. Sen tänkte vi dra vidare till KAAAARIISSSMAAAA! Och Kanske Hard ROCK! Vem vet?
Pratade precis med en kompis som skulle spela på Hard Rock, han sa att de va 2000 som stod på listan. De va kanske lite att ta i, jag vet inte? Kvällen kommer nog bli grymt bra! Jag äääällskar LOV :)
Vi har dock ett problem, hur kommer vi hem? Det går inga nattbussar! Taxi är så dyrt nu förtiden, men jag brukar vara bra på att förhandla, går trots allt AFFÄR! Kanske kan lösa en billig taxi. Jag VÄGRAR att åka svart taxi!
Fy på alla er som tog svart taxi förra helgen. Jag nämner inga namn men ni vet vilka ni är!

Nu ska jag fixa Milas hår!!!
Ha en grym kväll! Det ska iaf vi ha nu!
Vi hörs snart igen, Puss på er
Jess


Kommentarer
Postat av: lö

jösses

2010-04-06 @ 21:55:37
Postat av: hdf

haha jesssi är grym

2010-04-07 @ 17:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0