Gottegris

Alla i min familj är riktiga gottegrisar. Går liksom och småäter hela tiden och käkar godis titt som tätt. Det är verkligen inte lätt att stänga ute popcorn lukten när den sveper förbi näsan på en. Jag som hade tänkt att se lite vältränad ut till sommaren. Men när mamma köper hem popocorn och godis och gud vet vad så känns det nästan som jag bara borde glömma beach 10 för länge sedan.
Suck
Jag är sån att jag tränar hellre mycket och äter va jag vill. Än att ha en strikt diet (och tränar). Klarar inte av någon bantningsgrej. Min kropp vill ha godis och pizza ibland. Dock inte varje dag(vill vill jag väl men det håller ju inte eftersom jag har väldigt lätt för att gå upp i vikt).

Så ett tips idag är: Köp inte hem onyttiga saker. om det inte finns onyttiga saker hemma så kan man ju inte äta onyttigt. ;)
Handlar aldrig när du är hungrig. då är det lätt att lite gottgott slinker ner i påsarna. INTE BRA

(Så det vore bra om du kunde följa mina små tips lilla mamma för det skulle jag uppskatta)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0