Heeeeeeeeeeeeeeeeeej

PUH!!!
Nu har jag precis kommit hem och jag är verkligen helt slut.
Skulle kunna skriva ett jätte jätte långt inlägg om min dag men det orkar jag verkligen inte.
En kortis får det bli- Jag har gymmat 2(!!) gånger idag. Jag har provjobbat och är helt DÖD i min kropp/ben. Och så har jag varit i skolan. Ibland är jag allt duktig. ;) Nä nu måste jag vara ännu duktigare och göra klart ett skolarbete. Gahh!! Har en inlämningsuppg. tills imon och har knappt börjat. Inte konstigt att jag är stressad. Och så ska jag till Sthlm över helgen också för att ha det gött. Men det har jag inte tid med egentligen??.... Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm 


dööööööd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0