Hej bloggen

Nu är jag hemma. Har precis installerat(?) "nya" msn. Har inte varit inne på msn sen jag började använda facebook. Och a, det var ett tag sedan!!! Hade massa vännerförfrågan!!! ANVÄNDER FOLK FORTFARANDE MSN??
Tydligen.

Aja nu har jag loggat ut för där hände ju inget kul. Hehe.. 
Ikväll ska jag plugga, plugga, plugga! Har massor denna veckan!! 

Skulle egentligen träna idag. Hade släpat med mig väskan till skolan men orkade verkligen inte. Har tappat lusten för träning helt och hållet nu! Har inte tränat på 1-2 veckor nu... Illa.





Min klass har äntligen kommit överens om vilken låt vi ska ha på utspringet nu!! Wiie..
Blev Bonkers. Helt okej ändå, bättre än O fortuna??!!!!!


32 dagar tills jag tar studenten. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0