HEMMA

Nu har jag precis kommit hem från Stockholm. Jag tog inte med datorn upp för jag tänkte att jag kunde väl hitta någon annan där eller låna min pappas men det blev aldrig av som ni ser.
Kom upp ganska sent i fredags och igår gick jag och mamma på stan hela dagen och sen gick jag ut på kvällen. Så hade ingen tid då utan stressade mig igenom hela dagen. Hehe. Och idag har det varit en res-dag.
Jag hade tänkt att jag skulle köpa skor och väska till balen men hittade tyvärr inget av de. Utan köpte bara andra skor. Måste verkligen bli klar med min "bal outfit" snarast!!!!


Min planer för kvällen är att köra lite hemmaspa. Göra ansiktsmask, hårinpackning, skrubba hela kroppen och fixa fina naglar.
Känner att jag behöver de efter en lång helg och imorgon är det ny vecka och massa grejer i skolan.
Visar vad jag köpte i Stockholm lite senare!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0