Långfredag

Jag och mamma missade såklart Hot Yoga. Vi kom tre minuter sent och då fick man inte komma in. Ganska irriterande..
Men vi körde på gymmet istället. Och jag sprang(JÄTTE fort) för första gången på nästan ett år. Kul som fan var det! Tror det var tack vare osteopaten.
Tänk er känslan av att inte ha sprungit på ett helt år, och sen bara ställa sig på löpbanden och trycka full fart och bara springa och springa utan att det ens gör ont. Sjukt härlig känsla va de..

Thai mat fick det bli som belöning. ;) GÖTT
Nu ska jag rensa hela min garderob, slänga ut allting och börja om från noll.
För som den är nu så hittar man ingenting, men det ska de bli ändring på. Fast egentligen behöver jag en större garderob. Den jag har nu räcker verkligen inte!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0