Natt

Ska gå och lägga mig nu.
Fast först ska jag byta lakan o allt sånt. Det är nog det bästa som finns att lägga sig i en nybäddad säng!!! Så himla skönt!! 
Imorgon är det gym kl 10 och sen måste jag sy, sy och sy!
När man väl kommer igång går det fort men jag orkar aldrig börja. Men imon, då händer det grejer!!

Sen blir det utgång på kvällen. Trevligt.

Nedräkningen fortsätter:
8 h tills jag ska gå upp
25 dagar kvar till Valborg(?)
40 dagar kvar till balen
53 dagar kvar till studenten



 


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Mila,

rolig och hälsosam blogg. Jättekul att se!

Vill tipsa dig om en sida där du kan hitta balklänning (om du inte redan har fixat en?). Kolla in www.utilecouture.se. Jag har köpt min där och är väldigt nöjd! ha det bra /sara

2010-04-09 @ 22:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0