20:01

idag har jag faktiskt glömt bort bloggen. kanske bra de. det betyder ju att jag inte är "beroende" av den. haha.

05:45 hade jag ställt klockan på imorse och då var det dags för halkan. och jag klarade det galant.
var nervös innan men det var ju inte alls svårt eller läskigt, bara kul. träffade min kompis daniela där också, så de va sköj och lite lugnande. ;) 
efter halkan åkte vi in till stan. jag åkte hem till sandra och åt lunch och sedan gick vi till skolan och hade en lektion. köpte min student-fest-biljett idag. herre vad tiden går fort. snart tar jag faktiskt studenten!!!! ska bli hur skönt som helt.

efter skolan gick jag,frida och henny på stan en stund. hittade ingeting.
nu ska jag slappa. tror jag håller på att bli sjuk?? 

dagens lektion


Kommentarer
Postat av: Louise

Jättefin header du har! ;)

2010-04-21 @ 21:06:42
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0