Ännu en lista


Jag använder ofta uttrycket: "
Sweet"

Någon gång vill jag bo i ett land där: solen skiner varje dag och jag kan äta grekisk sallad hela tiden

På second hand kollar jag mest efter:
toppar/tröjor 

I mitt kylskåp finns alltid:
Saltgurka, bacon och makrill på burk (göteborgare?) 

Jag är bra på: att prata otydligt, laga mat och klä mig i svart 

Jag är dålig på: att hålla rent i mitt rum, äta nyttigt och ta kritik.

Ett land jag alltid velat åka till: Sydafrika. Verkar coolt

Jag handlar mat på: Hemköp för de ligger närmast

Om jag hade ett husdjur skulle det heta:
Musse (flicka som pojke)

Jag samlar på: solglasögon? 

Jag är 19 år gammal och bor i mitt rum för det mesta..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Om du är intresserad av hälsa och träning i alla dess former så tycker jag att du ska spana in min nyöpnnade blogg! Ha det bra!!



http://halsologgen.blogg.se

2010-04-10 @ 18:35:50
URL: http://halsologgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0