VÅÅÅÅR

Nu är det verkligen vår. Herre vad skönt det har varit ute.
Klockan 13 gick jag ut för att träffa Mikael och Victor för dom skulle gå och tippa. Så när dom hade tippat tog vi en promenad och vidare tilll ett fik för att äta lunch. Efter lunchen som bestod av (vad heter de?) tjockpotatis- ungsbakad potatis?, aja iaf, potatis med kycklingröra och sallad, så gick vi vidare ner till havet och satt där ett bra tag.
Så nu har jag varit ute i 6 timmar idag. Rosig om kinderna och skavsår på tårna har jag fått. Menmen. Rätt nöjd med dagen är jag. ;)
Dock lite ångest att jag måste plugga hela kvällen....

  


Kommentarer
Postat av: djustd

Du e dagens länk på min blogg. Kram :)

2010-04-11 @ 23:16:48
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0