God morgon

Allt bra med er idag??

Vaknade för några timmar sedan och ska nu fortsätta att packa. Sjukt svårt att packa för ett halv år, fast det är bra att det är "samma" väder hela tiden i Sälen. Så man inte behöver ta med stövlar, flip-flop och kängor liksom. Nu räcker det med kängor. ;)

Senare idag ska jag till min mormor på julmiddag. Jag är ju borta över julen så får fira med släkten nu innan.


Mina planer för veckan:
Måndag- Träna och jobba på Sjömagasinet
Tisdag- Jobba på Sjöm. plus middag.
Onsdag. Åker jag till Sälen
Torsdag- Jobba på Ica
Fredag- Julafton, jobba?
Lördag- Jobba?
Söndag- Jobba?

 
Jag hoppas verkligen att jag kan åka skidor med mitt knä.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0