Hello

Igår var jag o Jess hemma hos mig och förfestade lite och gjorde oss fina. :)
Sedan åkte vi in till stan och satte oss på Barsidan med Malin, Filippa och Linnea. Det var väldigt mysigt där och inte alls mycket folk vilket var skönt. Efter det gick vi till Soho som var det sämsta stället jag varit på (bara massa idioter). 
Efter Soho gick vi till Lipp och var där till dom stängde och sedan gick vi till Burger King och efter det tog vi en svindyr taxi hem!! Helt sjukt vad det är dyrt att åka taxi! 


Idag gick jag upp vid 1 och har inte gjort så mycket. Lagat lite middag i alla fall (lunch för min del).
Jag har även sytt idag!! Sydde in ett par byxor som var alldeles för långa och breda. Det var verkligen länge sedan jag sydde, tror senaste gången var när jag gjorde min balklänning. Haha..




Martin Solveig-Hello


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0