Sälen Dag 2

Hej på er. Idag är det torsdag och jag har nu varit i Sälen i 2 dagar. Jag började dagen på mitt nya jobb, Ica Toppen. Det är en liten mysig butik som ligger i Högfjället.
Jag har suttit i kassen för det mesta idag och det är faktiskt ganska kul. Lite långtråkigt när man inte har något att göra men nu kommer det antagligen vara mycket de närmaste 2-3 veckorna i alla fall.

Efter jobbet så åkte jag hem och bytte om till skidkläder och åkte direkt till backen. Klockan var då halv 7 och backarna stängde 19. Så snabba ryck fick det vara för jag ville verkligen testa om jag kunde åka skidor. Nu vet jag svaret, JAG KAN ÅKA!! WiieeHaha..
Oj vad jag har kämpat för den här dagen. Haha.. Jag trodde seriöst inte att jag skulle kunna åka skidor men jag kände mig starkare än någonsin i mina ben idag. :D Riktigt skönt var det när jag tog liften upp efter första åket. Dröm!


Imorgon är det jobb igen från 9-14 sedan hem och fira jul. :)
Vad ska ni hitta på imorgon??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0