Söndag

Åhhh söndagsångesten börjar smyga sig på. Brukar aldrig ha det eftersom jag brukar inte jobba på måndagar men imorgon ska jag det. Fy, är inte alls sugen på att jobba!! Vill bara åka till Sälen, nu, nu, nu!! Idag är det personalfest för all personal som ska jobba i Sälen i vinter och den missar jag, lite tråkigt. 


Igår kväll hade jag lite folk här och det var riktigt roligt faktiskt. Vi höll på i 10 timmar!!! Så idag är jag trött, fast inte bakis (asgött)!!
Ni får massa bilder från igår senare ikväll för nu ska jag på släktkalas. :)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag åker till Sälen imorgon och vi har Kickoffen på lördag med massa annan personal! :D

2010-12-14 @ 16:05:37
Postat av: Mila

Okej. Synd att jag inte är i Sälen på lördag heller, då kunde jag ha varit med på eran fest. ;)

2010-12-14 @ 20:01:56
Postat av: Anonym

Jahaaa, ja det var ju lite osis! :/ Men det blir nog en hel del mer fest ändå! :D

2010-12-14 @ 21:42:22
Postat av: Mila

Haha. Ohja.

Men vem är du och vart ska du jobba? :)

2010-12-14 @ 21:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0