Vart har jag tagit vägen?

Ja just de jag. En blogg har jag.
Just nu är mitt liv rätt tråkigt (bloggmässigt). Jag jobbar mycket, slappar mycket, går i tråkiga kläder, hänger med min familj som inte gör sig så bra på bild (skoja) och ja jag har helt enkelt ingen bra bloggperiod just nu..

Jag hade uppskattat om ni kunde ge lite tips om vad jag kan skriva om eller något i den stilen. Släng in en kommentar så blir jag glad. :D

Jag har försökt att mobilblogga men det går ju inte här uppe i tjottahejti. Gahh...
 


pic


Kommentarer
Postat av: En gammal vän!

Bilder från Sälen, lite mer mode o kändisar kanske, annars fortsätt som innan :) gillar din blogg!

2010-12-26 @ 22:42:19
Postat av: chazz

Gör en lista som heter me-rais nyårskarameller där du listar årets största fiaskon och toppar under året som gått

2010-12-27 @ 23:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0