Bloggar

Jag läser inte många bloggar. Eller jag LÄSER inga bloggar. Om jag går in på någon blogg så kollar jag bara på bilder. Men en blogg som jag tycker är bra är Carolina Gynnings. Ibland kan jag skumma igenom vad hon skriver men annars kollar jag mest på bilder. Hon är fan grym. Lite av en idol typ. Hehe. Det är inte många som klarar av att vara 30 bast och vara så ungdomlig som hon är. Jag vet inte hur gammal Charlott Perelli (30-något?) är men hon är ju inte ball alls(kanske för att hon är en sån melodifestival tönt, vilket jag inte gillar). Jag vet inte vad det är Gynning har men hon har la DET helt enkelt.
Hon har skrivit flera bäcker. Grym konstnär och programledar. Och verkar vara allmänt ball! Och snygg är hon också! Henne gillar jag skarp.


Bild: http://gynning.net/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0