CIAO

Var och varannan person uppdaterar samma sak på facebook.
-KÖÖRKORT

Jag kommer inte få göra det på ett bra tag eftersom jag skadade mitt knä när jag var mitt upp i allt så det sket sig och vi har ingen manuell bil som jag kan övningsköra med. Utan måste låna mina kusiners varje gång vilket är lite jobbigt. Så kan alla bara sluta tjata om detta jävla körkortet. Så himla trött på allt tjat är jag, och ja, jag får ångest varje gång någon nämner det för att jag trodde jag skulle ha mitt körkort för ett år sedan, men icke.
Man tar det när man tar det och jag kan ju då tala om för er att jag kommer inte ta det idag och inte denna månaden heller.
Nog pratat om detta
CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0