Försöker få in en bra bild på webbkameran. Går sådär




Ser ut som ett flygplan

'
Nu ska jag äta middag och sen ska jag faktiskt måla klart en tavla. Jag började på den för ett år sedan och nu tänkte jag ta mig i kragen och faktiskt göra klart den!




Den är lik den tavlan, samma färger och stil. Den här har jag gjort till Jessica för något år sedan. Det står jessica i den och så är det ett M i den och 2 ansiken osv. Man måste kolla noga för att se och så är det ett hjärta runt.. Haha.. Ni fattar säkert ingeting ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jättefin tavla! Snygg är du också

2010-02-02 @ 21:32:41
Postat av: Jessica

Min älsklings tavla / flitigläsare ;)

2010-02-03 @ 13:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0