GodNatt

Så var ännu en dag av detta lov snart slut. Galet vad det går fort.
Förresten, jag ljög förut, vi spelade aldrig monopol. Fastnade framför Changeling, en super bra film med Angelina Jolie. Älskar filmer som är sanna historier. ;)  

Gabban o Andreas har åkt hem nu så jag funderar på att gå o lägga mig. Sov inte så mycket inatt och ska upp ganska tidigt imon, ska klippa mig! Woho!
Jag har skottat hela uppfarten idag också (de du mamma)!! ;) Blev faktiskt helt slut. Haha..
NÄ, vi hörs imorgon! God natt



Glöm inte att rösta på eran favorit två hack ner!! 
Haha
  


Kommentarer
Postat av: Audrinias ex boyfriend

om du älskar sanna historier så kan du ju inte gilla the hills?

2010-02-19 @ 02:14:40
Postat av: Mila

Man kan väl gilla både och?

2010-02-20 @ 12:35:42
URL: http://mila.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0