Hysterisk dag!

 När jag åkte bussen in till skolan idag så var sätet framför mig skitigt(känner redan här att detta inlägget är ett av dom sämre) så då hade jag iaf mina fötter på det. Ingen vill ju sitta på de ändå. 
Efter ett tag kom en tant på bussen och blev helt galen för att jag hade fötterna där. Hon började klaga på "dagens ungdomar" och frågade om jag gjorde så hemma och om jag inte har någon mamma som säger till mig. Och sen frågade hon om jag inte skämdes efter mig sälv? Herregud, hysterisk var hon! Det räcker ju att hon säger till mig en gång.. Till slut när hon nästan hade lugnat ner sig så slet hon min väska ifrån mig, som jag hade på sätet bredvid mig och satte sig bredvid mig och skrek på mig så jag kunde känna hennes äckliga tant andedräckt. - SKÄMS DU INTE ÖVER DIG SJÄLV?


 Bläää för sånna tjurtanter, jag som var på så bra humör. Dagens tanter är ju crazy!!

JAJA, Veckans Bitter Kärring blev just utsedd iaf! 
GRATTIS 



Väl framme i skolan var det dags för Natur. Labba skulle vi göra och vi skulle ta reda på vilken blodgrupp man tillhör. Självklart lyckades en i klassen svimma innan vi ens hann börja!! Det gick dock bra med honom fast det var lite läskigt. 


Nu är jag hemma och har precis ätit tacos! Mums




Jag ville inte var med på bild med tacos över hela ansiktet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0