Shopping gör dig glad

stämmer inte enligt mig (iaf inte idag). Har shoppat lite grejer nu men känner mig lika nere som jag var innan.
Vet inte vad det är men idag är inte min dag...

Jag var på möss jakt idag men lyckades inte så bra. Någon söt liten mössa ville jag ha men hittade verkligen ingen som passade mig bra. MEN, eftersom jag har letat så länge nu så fick köpa en iaf nu när det ska bli kallare väder och allt... 



Ett par enkla vantar också så jag inte fryser ihjäl. Mössa och vantar från Lindex





Svart tröja med vaderade axlar och nitar på från Lindex

Och så köpte jag några armband och en vårjacka, lite tidigt kanske men jag vill ha vår nu!! Hatar att gå runt i stora vinter jackor. Man känner sig bara stor och klumpig. Finns inget positivt med vinterjackor, förutom att dom är varma. Fast det är heller inte bra, iaf inte när man går på stan. In och ut i alla affärer, då blir man ju dö svettig om man har på sig en fet jacka.
Hehe.. Nu ska jag inte skriva något mer negativt. Jag ska lägga mig i soffan och läsa mina tidningar jag köpte idag.. 

 

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Karin

åå villken fin tröja :)

2010-01-28 @ 17:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0