20:35

Oj. Tittade igenom blogg snabbt och kom då på att jag har ju klippt mig. Haha. Har haft håret i en knut sen igår kväll. Så  jag har inte tänkt på att det är kort nu. Ska ta en dusch sen o då får de lämna knuten ;)

Idag har jag jobbat. Kom till jobbet vid kvart över 8 och sen vid 12 åkte jag o Elin i till stan. Shoppade lite och så köpte vi med oss thai. MUMS! Vi tog två timmar lunch idag istället för en. ;)
Sen åkte jag från jobbet strax innan 4 också så det var en ganska kort dag idag. När jag kom hem så hade molnen försvunnit så då la jag mig i en av våra nya solstolar och sov en stund. Älskar att sova i solen.

Imorgon är jag ledig!! :D AWESOME!!!!! Känns verkligen asgött. 


Mami o papi hade köpt en ny soffgrupp också. Där kommer jag nog sitta en del i sommar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0