Förkyld på sommaren??

AA varför blir man det??
Gick hem från jobbet idag efter lunchen bara för att jag hade pissont i halsen och hostar som en galning. Har nog feber också. Så tyck lite synd om mig nu vettja (för det är nog inte bara en förkylning)!!!

Det blir i alla fall en kort vecka på jobbet. Har tagit ledigt på fredag nämligen. Tänkte dra en sväng till Smögen på torsdag för att slå klackarna i taket. Lyckades ju bara slå klackarna i golvet när jag ramlade ner från bardisken i Grebbestad.. (fy fan va de va pinsamt. en jävla idiot som ramla rätt in i mig så jag flög ner in i baren) Haha..

MEN jag är ju sjuk så kanske inte kan åka till MSögen på torsdag. Humm. Den som lever får se..
Nu ska jag åka o köpa thai. eller sushi. eller pizza. eller en kebab kanske?

en pad thai kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0