Fredag?

Så, nu har jag kollat igenom alla bloggarna jag "följer". Tar typ 5 min eftersom jag inte följer så många.

När jag var på jobbet idag trodde jag för en stund att det var Fredag!! Hur trött blir man inte när man inser att det bara är tisdag då? Jahopp. Bara att ståut. Tänkte säga att jag mådde dåligt så jag kunde få gå hem. Haha. Men det gjorde jag såklart inte utan det var bara en tanke ;)



(jag började skriva på detta inlägget vi 7 och nu är kl 9. haha. under denna tiden har jag träffat bella och ebba. kört dom till bussen och ätit middag)
Men nu är jag "tillbaka".

Jessica frågade om jag ville hänga med till Marstrand imorgon. Klart jag vill. Men mitt jobb då? kommer ju vara död på torsdag?!
Elin frågade mig idag om jag inte var ute och festade något på vardagarna och då svarade jag "nej jag blir för trött på jobbet då" HAHA. Då sa hon att jag är ju ung. Vadå ung? jag känner mig hur jävla gammal som helst. Snart 20!

Så kanske borde åka till Marstrand imorgon och känna mig lite ung för en stund?!?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0