Halloj

Borde egentligen sova just nu, ska faktiskt upp om mindre än 8 timmar...
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej....
Idag har jag tjänat lite mer pengar.. Har haft ganska mycket att göra på jobbet idag så dagen har gått fort.
Åkte hem vid fyra och då åkte jag ner till havet och tog faktiskt ett litet dopp. Tog kanske tre 3 simtag och sedan flög jag upp igen. Det är ju inte varmt!!!!
Somnade en stund på stranden och sedan åkte jag hem för att äta middag. Mina kusiner var här idag och hälsade på lite så jag tog med mig min bror och en av kusinerna så gick vi ut och sprang/gick.. 5 km sprang vi ungefär..
Gick in på IFORM.se och mätte ut våran runda. Gå in och kolla själva vilken sträcka ni brukar gå. Där kan man även se hur många kcal man bränner. Grymt! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0