Lista

Senaste

Låt du hörde:  Eminems nya, vad den nu heter.

Film du såg: P.S. I love you. Somnade gott till den igår.

Mat du åt: Kyckling med potatis, sallad och tzatziki.

Kram: Fick jag av 5-åriga Filippa som var här idag. Så himla gullig!!

Puss: Hemligt. ;)

Resa: Marstrand om de nu räknas annars Cran Canaria i maj.

Person du träffade: Mamma

Personen du pratade i telefon med: Jessica

Personen du fick sms av: Min bror.

Gången du åt 7-eleven korv: Äter absolut inte korv!

Gången du var utomhus: För en timme sedan. Skulle hämta en grej i bilen..

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag, för idag hade vi gäster ;)

Saken du köpte:
Min lunch idag som fick bli sushi.

Allmänt

Ska bli skoj: att åka till Grebbestad. 

Ska inte bli skoj att: det antagligen ska regna imorgon på min lediga dag!

Sparar till: resor.

Pålägg som gäller:
Ost för det mesta.

Önskar att jag var bättre på: att undvika sötsaker.

Dagens dryck: Ramlösa.

Vad saknar du: just nu saknar jag semester!! Hade varit helt underbart att bara vara ledig.

Vad har du gjort idag: Jobbat, ätit och varit en sväng i stan.

Brukar du svära mycket: Jag svär faktiskt väldigt mycket!! Alldeles för mycke!

Hur tidigt stiger du upp: Nu när jag jobbar blir det halv 7.

På helgerna: Runt 11.

Vad ska du göra ikväll: Nu ska jag SOVA!

Hur många timmar sover du per natt: 7 h men hade behövt mer!

Vad är det för veckodag: Fredag.

Favoritplagg i garderoben just nu: Min nya rosa bikini.

Längd: 170.

Byter gärna garderob med: Lady Gaga för en dag hade ju varit väldigt kul!

Byxa eller kjol: Byxa.

Mitt rum kan beskrivas som: Stökigt, dock inte idag men annars är det alltid det.

Jag tränar: ibland.

Jag ville bli när jag var liten: "Alkoholist" sa jag när folk frågade men jag menade arkitekt. ;)

Om ni nu har kommit ända hit och läser denna lilla mening måste jag säga att ni var väldigt duktiga som orkade läsa igenom allt. Nu ska jag som sagt sova. God Natt


(skrev detta igår men det gick inte att uppdatera då men nu tror jag att det funkar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0