Måndag

Ny dag! Ny vecka! Ny plats på jobbet. Tror det är fjärde gången jag får byta plats nu. Först satt jag på ekonomiavdelningen, sedan bilimporten, sen hamnade jag i receptionen och nu sitter jag på ... vet inte vad den avdelningen kallas men där sitter iaf alla tjejer! Så där trivs jag bra. Lite kul att ha några i ens egen ålder att prata med.. 

Efter jobbet åkte jag till gymmet och har nu förhoppningsvis sprungit bort lite fett. ;)
Min sjukgymnast ringde mig idag och ville att jag skulle komma och göra tester för knät nästa vecka. Fuck. Kommer få skit dåliga resultat eftersom mitt ben fortfarande är kasst!!! Aja. Får väl pallra mig dit ändå och få dåligt samvete att jag inte har kört alla de övningarna jag egentligen borde ha gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0