Onsdag

Snälla snälla snälla. Kan det vara sol imorgon så jag bara kan jobba till 12. Tänkte egentligen vara ledig hela fredag men kan ju jobba halvdag torsdag och fredag istället. Mycket bättre för då kan jag sola båda torsdag och fredag.
Om det är dåligt väder imorgon ska jag gå på stan med Elin från jobbet. Så jag hoppas på sol. ;)
(skoja Elin).
Idag har jag jobbat och på lunchen åkte jag och klippte mig. Blev ganska nöjd för en gångs skulle. FAST det är lite KORT tycker jag allt. Men jag vänjer mig.
Efter jobbet åkte jag in till stan och gick i lite affärer med Sandra och hennes kompis Lisa. Hittade ingenting. Gick dock inte så länge då jag skulle till sjukgymnasten och göra hopptest för knät. Det gick mycket bättre än vad jag trodde det skulle göra så det var kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0