Pink


jag just nu

En liten spotan PINK-konsert fick det bli ikväll. Fasen vad hon är grym. Grym röst, hur vältränad som helst= snygg kropp och verkar vara en skön tjej. Hon måste ju ha världens bästa jobb för hon verkade ha hur kul som helst. Hon skrattade sig igenom showen. Haha... 

Hon började med min nya favorit låt -Funhouse!!!
Åh, jag vet inte varför men ibland blir jag bara så glad av sånna här saker. Kan komma på mig själv med att sitta o le. Då är livet fan gött!! Haha
Nu ska jag sova. Eller a, jag ska försöka. Har inte ens varit uppe i 10 timmar än o är inte så trött. 
Men imorgon är det softball turnering!! :) 
Ciao 


mer bilder kommer imorgon




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0