Sämsta

Ja idag var det verkligen världens sämsta uppdatering. Städade mitt rum igår och la min dator i en låda så har inte haft någon tanke på bloggen idag. När jag kom hem från jobbet så hade vi gäster så har varit med dom hela kvällen. Väldigt mysigt och trevligt var det!

Just nu sitter jag med en ansiktmask i fejjan! Den börjar torka nu så är helt stel i ansiktet. Undra om det är såhär det känns att botox typ. Haha. Kanske inte.

Imorgon hoppas jag på en STOR SOL så jag kan bli lite brun och slippa solpudret!
Börjar bli lite irriterad på mina helger nu! Har varit skit dåligt väder på helgerna sen jag började jobba. Men på vardagarna är det "årets varmaste dag" både den ena och den andra dagen! Bläää! Regn på vardagarna och sol på helgerna tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0