Torsdag

Jag har verkligen inte kolla på vilken dag de är! Skulle skriva rubliken och först skrev jag tisdag och sen onsdag och sen fattade jag att det var TORSDAG!
Och imorgon är det fredag. Fy fan vad skönt! HELG med förhoppningsvis sol (& KANSKE ett bad)..


Igår var jag,Malin & Jessica på Marstrand. Vi tog bilen dit och det borde egentligen ta en halv timme men det tog ett j*vla tag för oss eftersom vi inte hittade alls. Helt galet vad dåliga vi är på att "hitta". Kom ju inte ens ut från stan. Haha..
Efter mer än en timma i bilen och med en vinbox som inte längre var full var vi glada att vi hade hittat fram ;)
Det var verkligen jätte mycket folk där men det var askul!!
Vi var hemma i stan igen (efter många omvägar hit&dit) vid 4 på morgon. Vid 7 ringde sedan klockan o de var då dags att gå till jobbet!! När jag reste mig ur sängen ville jag bara dö, men efter 2 panodil och några hinkar vatten så var jag LITE piggare!!
Som tur var slapp jag sitta på kontoret idag utan jag fick följa med på kundbesök. Hade somnad direkt om jag bara skulle fått sitta vid datan!!

bilder från marstrand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0