Bryter ihop

Idag hade jag min uppkörningen. (Tänkte att jag inte skulle skriva de på bloggen igår för att ifall jag inte klararade de skulle jag känna mig ännu sämre om ni visste om att jag hade uppkörning)

Jag klarade inte de idag! Blev underkänd. Men va fan. Visst. Jag var inte glad när jag gick därifrån men det är bara att bryta ihop och komma igen!!


Igår tänkte jag -fan va gött. imorgon kan jag nog köra bil själv. slippa cykla överallt o få ont i rumpan.
Men ack så fel jag hade. ;)

Efter att ha backat helt galet dåligt och glömt att titta noga i korsningar så blev jag inte godkänt.
Jag hade faktiskt ingen tanke på att vara så uppmärksam i korsningarna. Jag la all fokus på speglar, blinkers och hålla rätt hastighet. Det räckte såklart inte, då korsningar o sånt är skitviktigt. Så jag förtjänade inte det denna gången men nästa gång, då jävlar! 

Nu ska jag "bryta ihop" lite till och sedan ska jag boka en ny tid. För jag ska fan i mej ha de där körkortet!!!

?




Kommentarer
Postat av: Anonym

det är bara att kämpa på. du kommer klara de

2010-06-08 @ 17:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0