Ett lite mer seriöst inlägg om Midsommar


Började dagen med lunch nere vid havet. Jag, massa grabbar och typ 2 tjejer va de. Det var supermysigt. Satt där i solen och drack vin, tog några snaps och sjöng i takt med musiken. Härligt värre!!

Vid 17-tiden skulle jag dra vidare till Oscar för middag. Vi hade suttit där nere vid havet i några timmar och med vinden i håret så kände man inte riktigt av berusningen som slog till rätt bra så väl hos Oscar var jag på g som fan. ;) 
Folket hos Oscar var dock inte lika glada i bollen som jag men jag hade skitkul tills jag somnade vid 10. hahaa..
MISSADE dock efterrätten. Herregud. Tur att inte min mamma läser min blogg. Haha. Men men, vid 12 var jag med i matchen igen och gick då tillbaka ner till Jesper där festen hade spårat totalt. Så dom har nog fått städa en del där idag, stackarna..


Hos Oscar

Påväg till Jesper

Tack alla för en grym midsommar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0