Hej

Herre. Mitt schema är fullspäckat hela tiden. Har varken tid eller ork att blogga egentligen men vad gör man inte för sina fina läsare?! ;)

Idag har jag jobbat, TRÄNAT och övningskört. Precis enligt min plan. De var faktiskt lite duktigt av mig att jag kom ut i joggingspåret en stund. Är helt slut efter jobbet varje dag (och jag har bara jobbat i 3 dagar. haha). så de var skönt att få rensa hjärnan lite.


Vad ska jag göra på midsommar? och vad ska jag ha på mig?
Har (för en gångs skull) så många alternativ så kan inte bestämma mig. Tror jag vandrar runt till flera faktiskt. Haha..
Men de får bli ett senare bekymmer för nu ska jag stänga av datorn och gå och duscha.


CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0