Tisdag? eller vad är det för dag idag?

Håller aldrig reda på vilken dag det är på sommaren. Vet bara när jag är ledig och inte. Idag var jag inte ledig. Jobbat hela långa dagen och nu har jag tränat i en och en halv timme. Tog bilen till gymmet ;) såklart. Hahah..
Om jag inte hade haft körkort hade jag ju inte tränat idag för ingen hade orkat köra mig. Så tänk vad bra att jag har körkort nu.
Awesome!!!!

Nu ska jag duscha och sen ska jag lyxa till det lite och äta kräftor.
Tänkte lägga mig tidigt idag för jag håller på att somna varje dag på jobbet. Idag drack jag kaffe bara för att jag var så trött (dricker inte kaffe så då förstår ni hur trött jag var)
Ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0