Tisdag

Ligger i min säng nu och är helt slut idag med. Sov dock sjukt dåligt inatt. Somnade inte förrens halv ett och vid 3 vaknade jag och trodde att jag hade försovit mig och sedan vaknade jag kl 6 igen så då satte jag på radion och låg och väntade på att kl skulle bli 7 så jag "kunde" gå upp. Så idag har jag varit trött. Höll faktiskt på att somna på jobbet idag. Haha. Fy fan va pinsamt de va. En tjej kom fram till mig när jag satt och halv sov och frågade om jag inte hade någon ipod jag kunde lyssna på så jag vaknade till liv. Bra start!! Haha.

Egentligen borde jag dra på mig löparskorna och ta mig en sväng med dom, men tror inte jag orkar de idag. Får se lite senare...

Bild från min lunchrast idag. Satte mig nere vid bryggan och åt kycklingpaj. Gött som tusan var det. Synd bara att inte solen orkade sig fram..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0