Min dag idag

Jag är så sjukt irriterad just nu.
Jag behöver verkligen övningsköra så mycket jag bara hinner nu innan uppkörningen!! Och idag har det blivit.. hmmm. ja. ungefär 40 min!! VA FAN! Jag körde inte min bror till tölö för att kolla fotboll. jag ville ju övningsköra. men icke sa nicke. har istället fått vara i tölö HELA dagen.. känner mig verkligen dö stressad. har ju uppkörning och teoriprov snart och vill verkligen klara de. men som det ser ut nu så kommer de gå åt helvete..  

försöker klämma fram ett litet leende...


brorsan i rött


Nu ska jag ut och gå och kanske springa (springa hade varit nice)
måste få ur mig all min arga energi. och det får jag bäst genom träning.

ciaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0