Äntligen..

...hemma!
Vaknade klockan halv 10 och trodde det var måndag och att jag hade försovit mig! Panik!
Klockan 10 när jag hade skyndat mig jättemycket kom jag på att det var tisdag och att jag skulle ta bussen vid 11. Hehe.. Så då hoppade jag ner i sängen igen och somnade om en stund!
Sen var det skola vid 12 till 15. Efter skolan åkte jag och Sandra och tränade på Sportlife, har fått ett "gratis-vecka-kort" där. Har annars kort på både Friskis & Svettis och Gymnasium. Gymnasium är bäst! Alla andra gym är så små och det finns för lite maskiner, de är segt att behöva stå i kö liksom. ;) 
Nu har jag tryckt i mig två små pitabröd med rökt lax, avokado, tomat, majs, sallad. Det var faktiskt gott! 
Jag är rätt grym på att mixa och fixa mat! Haha.. ;)



Påväg hem från gymmet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0