Anton "Gästbloggaren" Bontin

Matilda har nu dagligen i cirka fem veckors tid försökt övertala mig att gästblogga på hennes blogg. Jag kämpade emot bra i början men var tillslut tvungen hålla upp den vita flaggan och kapitulera.
Min första tanke var att blogga lite om Groggan och Pottan och deras "GÖÖÖD" på Grabbarna, men insåg snabbt att det skulle bli en alldeles för tung censur på det inlägget så väljer att berätta lite om min kina resa istället.
Kina är galet, galet och billigt. Ölen kostar två kr i affären och på krogen betalar du 100 kr så får du dricka hur mkt du vill. Denna förmån som jag vill kalla det resulterade i poäng till Team Lars. Jag hade elpistols krig, var på kinesiska muren, red på en kamel, träffade LJ och Brian, spydde(0.1 poäng). Sen hände även mkt annat men detta var allt jag orkade skriva om kina för denna gång, är trött. Kanske gästbloggar igen vem vet, här följer lite bilder iallafall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0