Hem ljuva hem

Som jag skrev i tisdags så mådde jag inte så bra. Så jag åkte in till sjukhuset, 12 på natten och blev då undersökt. Först klämde och kände dom på magen, sen fick jag rulla iväg till gynakuten och blev undersökt där, men inget fel hittades så tillbaka till "den andra avdelningen" och där kom de fram till att jag hade drabbats av blindtarms inflamation. Så klockan 07.00 på morgon la dom in mig för detta, sen var det väckning kl,08.00. :P
Så jag har varit på sjukhuset tills idag(därav inget bloggande igår, hehe).

Har inte fått äta något och haft dropp hela tiden. Men nu mår jag bättre så fick komma hem och äter nu massa medicin.. Så om 10 dagar ska jag vara bra. Man behöver tydligen inte operera alla blindtarms besvär längre, så det var ju tur för mig att det inte blev värre, hade verklingen ingen lust att bli opererad igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0