Måndag

Helgen är slut och en ny vecka har börjat! Idag har jag varit ledig så åkte till kungsbacka med Andreas för att lämna in min symaskin som har gått sönder. Panik, för mitt projekt arbete ska vara inne om tre veckor och jag har typ halva arbetet kvar (jag syr kläder).. Så nu hoppas jag att jag får tillbaka den innan helgen!! Så jag kan bli klar någon gång!! 

Sen gick vi en sväng på kungsmässan och jag köpte lite småsaker och sen gick vi och åt pizza.
Nu hade jag egentligen tänkt att jag skulle åka och träna men jag har jätte ont i halsen! Så ska nog vila den istället!

O, idag var första dagen på året som jag använde min skinnjacka!! Äntligen börjar det bli skönare väder!! Längtar som fan tills våren kommer och snön är helt borta!!!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0