Surprise

GodDagens!!
Nu har jag landat i min soffa igen. 
Believe it or not, men jag har varit ute och gått!! (rim) ;)
Ni som känner mig tror säkert inte på det, men efter att jag hade ätit frukost så slog det mig. Det hade ju varit skönt att gå ut och ta en lite promenad!! Och det var de! Jag kanske inte valde de bästa vägarna, skogsvägarna. Där var det inte plogat, så snödrivor och is klev jag omkring i. Svettades och frös om vartannat, haha.
Nu är jag i alla fall hemma och har beställt sushi. Jag fattade dock inte vad sushi-tanten sa. Det var olika sorter hit och dit. Varför ha så konstiga namn på allt? Det räcker väl om det heter ris-boll-med-lax-bit-på. Hehe... Det får helt enkelt bli en liten surprise vad jag får...


   
Härligt väder


Kommentarer
Postat av: Anonym

ris-boll-med-lax-bit-på. haha. det är inte lätt.

2010-03-03 @ 13:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0