1 maj

Jaha. Då var det maj! Vaknade i morse av att mamma dammsuger utanför mitt rum. Tack för den! Hatar att bli väckt så. Så nu är jag på dåligt humör och mamma tyckte inte klänningen jag köpte igår va fin. Tänkte ha den på studenten. ÅH!! Blir så himla trött på allt som ska fixas till studenten o balen. Jag skiter i att köpa en balväska, Hittar ju ingen och orkar inte leta mer nu! ;)

Igår var jag i alla fall inne i stan och käkade pizza i en superfin lägenhet. Fattade aldrig vem som bodde där. Jag trodde vi skulle vara typ 6 pers där. Men när vi kom dit så var det redan 10 killar där. Så det blev ett litet gött gäng ändå. Pizzan va god och det var hyfsat trevligt folk. Vissa spårade ur lite dock!
(Sluta läsa här för nu får jag ett utbrott). Igår så blev jag bjuden på en drink av en kille och sen efter de tänkte jag att de inte var något mer med de. Och eftersom jag inte hade snackat med honom så mycket och han var världens tönt(och vi hade verkligen ingeting att prata om) så valde jag att inte prata med honom mycket mer men då blir ju han skitsur och kallar mig saker bara för att han har fixat en drink och jag "dissar" honom. HALLLÅ??? Bara för att du bjuder på en drink ska jag gå hem o ligga med dig då??? NEJ TACK!!! Bjud inte på en jävla drink om chansen finns att du blir dissad då! Idiot!

Gjorde ni något trevligt igår på Valborg??

Nu ska jag städaa mitt rum och börja packa. Sen ska jag sy klart min balklänning hade jag tänkt! Får se hur långt jag kommer. Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0