16 och mulet

??????
Var inne och kollade vädret för den kommande veckan nu och det står att det ska vara 16 grader och mulet hela veckan förutom på fredag då det är växlande molnighet!!!!! BAHHH!!
Fan vad tråkigt om det kommer vara pissväder hela resan! Hoppas verkligen att det står helt fel.. Usch!!

Nu ska jag SOVA! Har nog inte riktigt fattat att jag ska resa imorgon. Ingen "stor grej" med de men jag brukar alltid vara taggad och glad inför resor men nu känner jag mig bara stressad.
Tänk om vi inte kommer ner för vulkanaskan?
Tänk om vi inte kommer hem för vulkanaskan??
Tänk om jag missar min bal och min student??
 
Nä usch. (Peppar, peppar ta i trä.)
GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0