Fredag

Har precis tvättat lite grejer. För hand. Skrubbade så hårt att jag skrubbade bort huden på mina fingrar. Aj. Så nu har jag plåster på alla fingrarna. Haha.

Dagens schema idag är
- tvätta mitt hår + "skrubba" bort så mycket färg som möjligt så att det inte är så svart
- SY KLART MIN BALKLÄNNING, väldigt viktigt då balen är imorgon
- åka till farmor och gratta henne för hon fyller år
- bort på middag ikväll för att fira två snyggingar som fyller 18 år
- städa mitt rum (fast det står alltid på dagens schema då det ALLTID är stökigt) 
- o så hade jag tänkt att hinna sola för all färg har redan försvunnet (a eller den färgen jag fick vill jag bättra på ;)) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0