FUCK MATTE C

Ni förstår nog inte vilket hat jag har mot matte just nu. Helvetes jävla fan!! Ursäkta mitt språk men jag klarade inte provet idag. HUR JÄVLA DÅLIG FÅR MAN VARA?? 
Jag har pluggat som ett jävla as till detta men lyckades ändå inte klara de... ÅHHHHHH!!!!!!!!!!! De är nog det värsta, att jag verkligen har försökt (visst jag fattar ingeting, men jag har försökt JÄTTEmycket) och sen går det ändå inte som man vill. Blääääää...
Idag var faktiskt första gången jag blev ledsen för att jag inte lyckades uppnå de målet jag ville inom någon skolgrej. Men nu förstår jag faktiskt folk som lipar när det inte får ett MVG på ett prov. Om man verkligen har försökt och lagt ner hela sin själ i arbete och sen går det ändå åt skogen.
NEJ då är det inte så jävla ball. Nu förstår jag alla er. FUCK MATTE


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig. Det suger!

2010-05-25 @ 22:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0